Selasa, 26 Disember 2017

KULIT CANTIK SELURUH BADAN CANTIK

KULIT CANTIK, SELURUH BADAN CANTIK

Pernah ke korang tengok orang yang muka dia putih pucat pelik semacam, nak kata macam mayat pun ada jugak? Tapi bila tengok kat tangan, gelap la pulak... nak tanya dia sapu apa, dia makan apa pun tak berani jugak kan?

Rule of thumb penjagaan kulit ni senang je. Bila apa yang kita ambil/sapu tu baik untuk kita, kita akan nampak berseri dan glowing. Kulit tu akan cerah dan gebu. Kalau nampak putih dia tu semacam, kalau kulit tu keluar jerawat ke ada reaction ke, stop la pakai. Ada la yang tak kena tu...

Nak pakai yang selamat, nak jaga kulit dari dalam, nak side effect lain yang bagus untuk kesihatan, cuba supplement Shaklee. Tapi ni bukan magic tau.

Gabungan protein, vitamin C dan vitamin E memang bagus untuk kesihatan kulit dan kesihatan keseluruhan kita. Tapi kena konsisten la, tiap-tiap hari jangan skip ambil, minum air masak banyak, baru badan cukup ingredient untuk hasilkan sel-sel kulit yang cantik dan sihat.

Vitamin E, misalnya, memang bagus untuk kulit dan pudarkan parut. Vitamin C untuk cerahkan kulit dan galakkan penghasilan kolagen semulajadi tubuh, so lagi anjal kulit kita. Protein ESP pulak untuk galakkan penghasilan sel kulit baru, so parut jerawat tu dia ganti la dengan sel yang lagi cantik. Sains ye ni semua... bukan cipta sendiri.

Nak tahu lagi lanjut, wasap

http://www.ikinshaklee.com.wasap.my/60177317924/OrderSetcantik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan